Praktiske oplysninger

Foreningens formål er at virke for husflidens udvikling og fremme. At udbrede kendskabet til og vække interesse for husflid gennem aktivitetsaftener, interessegrupper, udflugter til spændende steder samt weekendkurser og mødeaftener.

Kontingent

100 kr. for perioden 1. august 2023 - 31. juli 2024. Betal venligst senest den 1. oktober 2023.

Kontingent skal fremover betales via hjemmesiden. Har du ikke mulighed for dette, så tag kontakt til Lilly Kristensen.

Betaler du ikke dit kontingent, vil du ikke modtage det følgende års program. Foreningen udsender ikke rykker for manglende kontingent og du vil derfor blive slettet.

Betaling for kurser og ture

Vores kurser afholdes under Folkeoplysningsloven og er åbne for alle.

BEMÆRK, AT BETALING FOR KURSER/ARRANGEMENTER SKAL VÆRE INDBETALT FØR KURSUSSTART, da du først er tilmeldt kurset, når vi har modtaget din betaling.

Er du tilmeldt kurser/arrangementer og af en eller anden grund bliver forhindret i at deltage, så meld afbud senest 8 dage før start. I modsat fald vil du blive afkrævet kursusgebyret.

Tilmeldinger og betaling foregår via hjemmesiden. Har du problemer, så tag fat i Lilly Kristensen.

Betaling for arrangementer der ligger under overskriften "Aktiviteter"

Se under den enkelte aktivitet.

Flytning

HUSK, at melde flytning til os.

Foreningens hjemmeside – www.halsnaes.husflid.dk

Vi lægger information fra foreningen på hjemmesiden under "Aktuelt". Så tjek en gang imellem.

Du kan også følge med på Facebook: De Kreative Halsnæs Husflidsforening.

Skulle du ha’ en god idé, er du altid velkommen til at kontakte en i bestyrelsen.

De Kreative Halsnæs Husflidsforening
Østerbakken 8